page-header

GLA:D rygtræning

Træning for dig, der døjer med tilbagevendende og vedvarende rygbesvær
GLA:D ryg

GLA:D Ryg er til patienter med længerevarende eller tilbagevendende rygsmerter. GLA:D ryg er udviklet af forskere og behandlere på Syddansk Universitet.

Du har muligvis hørt om GLA:D for hofte og knæ som består af et uddannelses- og træningsforløb for patienter med hofte- eller knæsmerter. GLA:D Ryg er opbygget på samme måde for mennesker med rygsmerter. GLA:D Ryg foregår på små hold på klinikken og består af:

• Et indledende besøg hvor vi fastlægger dit startniveau for træning og drøfter dine mål
  • 2 gange undervisning om ryggen, smerter og hvad du selv kan gøre
  • 16 gange vejledt træning over 8 uger
  • Et afsluttende besøg hvor vi tester, hvor meget du har forbedret dig og drøfter din videre plan
  • Indsamling af oplysninger om hvordan det går dig i et register for at blive klogere på rygsmerter og rygbehandling

GLA:D Ryg hjælper dig gennem viden om rygsmerter, træning og øvelser.

Til træningen skal du have tøj på, du kan bevæge dig i. Du kan have indendørs sko med eller træne i bare tæer.

Træningen foregår i Sundhedshuset på 1. sal. Der er mulighed for at tage bad efter endt træning.

Prisen for det samlede forløb er 2588,04  kr.. Er du medlem af Danmark får du 1283 kr. tilbage fra dem. Det er overenskomstmæssige priser.

Undervisningen varetages af fysioterapeut Ruben Carl Berdichevsky.

Titel
Undertitel

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Nye hold starter 15 Marts

Tilmeld nederst på siden